Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Vaše blogy už nepřeskakuju, nicméně i mne napadlo, kdeže se s těmi fotkami setkáváte? Přiznám se, že v i nternetovém prostoru či u sociálních sítí, se mi nikdy nestalo, že by mne některá z dam obdařila obrázkem svého "nádobíčka", i když se přiznám, že občas mi na mailu či WsApu nějaká ta inspirativní fotečka přistane, většinou v rámci nějakého vtipu. Ano, také mne to trochu pohoršuje jsem slušný muž a podobné škváry mne spíše odpuzují, ale občas je, samozřejmě čistě ze studijních důvodů, letmo okem přelétnu.;-)

Jinak souhlasím s kolegou Trčálkem. Jak s tím bordelem i když nevím, jak to tam chodí, protože bych tam samozřejmě, taktéž nikdy nepáchl, tak s tím, že byste si měla dát do profilu o něco optimističtější fotku.Ti dobří muži se vás třeba jen pokušejí nějak rozveselit...;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Slyšel jsem už to vícekrát, Žena si podá inzerát a místo toho, aby dotyčný odepsal romantickým dopisem, po kterém je schůzka téměř jistota a v případě vzájemných sympatii a chemie ji zakrátko dostane tam, kde potřebuje, tak dotyčný mamlas odešle foto svého "nádobíčka" a diví se, že zůstává bez odpovědi.

1 0
možnosti
Foto

Ze začátku jsem myslel, že píšete o sobě, fotka, zoufalství.

0 0
možnosti
Foto

Ač chápu autorčin ženský pohled. Drobet pozapomněla, že už dávno to není toliko výsadou mužskou. A také pozapomněla, že to vše umožńuje i pokrok v technologiích. Tedy i ono motání se v matricích metrixů, aa tak i uvíznutí v sítích sítí. A to nejen naa netu;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS