Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každý diktátor a lidé co jsou nakloněni vládnutí ví, co je pro každého jednotlivce správné a dobré. Z vašeho blogu jsem pochopil, že jste přesvědčená, že to víte i vy.

4 3
možnosti
Foto

No nevím. Jmenujete nějaké šarlatány před pár roky a Baudyše před pár roky. Je možné, že se nějaké dezinformace šíří, ale myslím, že to jsou extrémy.

Nikdy jsem ani zde ani jinde žádné dezinformace od těch, co odmítají plošné očkování nečetla. Nikdy jsem ani nebyla svědkem toho, že by se lidi kvůli covidu v reálu hádali.

O VŠECH dezinformacích (magnetismus, čipy, Putin, volanty za ušima, šarlatáni) jsem se dozvěděla od zastánců očkování, kteří se tímto snažily ty druhé zesměšnit. Nikdy od žádného tzv. antivaxera.

Najděte si všechny výroky k vakcínám, infekčnosti, protilátkám atp., které nám byly oficiálně tvrzeny. To jsou jediné dezinformace, které jsem četla a slyšela přímo z médií a z internetu a kterým se vyhnout nešlo....

4 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 1
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3206x
Adiktoložka, blogerka a tak :) 

Seznam rubrik